signLees DIT eerst! voordat je een topic aanmaakt.

1
Leuk dat je in het Forum Onderwijs en Verzen bent aangeland.

Om het Forum overzichtelijk te houden vragen wij je om je aan een aantal richtlijnen te houden op deze Thread *Verzen.

• Wil je een topic aanmaken met verzen over een bepaald onderwerp of wil je een topic aanmaken met specifieke Bijbelverzen die jou bemoedigd hebben.
    Wil je een Bijbelvers toelichten of uitleggen aan de hand van een getuigenis?

Er zijn velen mogelijkheden om Bijbelverzen te delen, overdenken, toelichten, uitpluizen, etc. Hieronder vind je een richtlijn, zodat men eenvoudig bij de juiste topic/ Bijbelverzen terecht komt. Je mag afwijken van deze richtlijn, mits jouw onderwerp een duidelijke verwijzing is van je bericht.

1.Wil je een topic aanmaken met verzen over een bepaald onderwerp.

[*] Vermeld je titel: naam Onderwerp
[*] NT | OT = Vermeld of het gaat om het NT (Nieuwe Testament) of OT (Oude Testament).
Zodat het voor iedereen helder is. Let op! We zijn met gelovigen die de Bijbel van kaft tot kaft kennen, maar ook met mensen die net beginnen met lezen uit de Bijbel.
Vb 1. Ik wil graag Bijbelverzen verzamelen/ delen die mij geholpen hebben bij verdriet.

Verdriet | NT of Verdriet (NT/OT)

2.Wil je een topic aanmaken met specifieke Bijbelverzen over een bepaald onderwerp.

[*]Vermeld (VV) verschillende verzen vóór het onderwerp
[*] Vermeld je titel: naam Onderwerp
Vb 2. Ik wil graag specifieke Bijbelverzen delen die mij geholpen hebben bij verdriet.

VV | Verdriet of (VV) Verdriet

3.Wil je Bijbelverzen toelichten of uitleggen aan de hand van een getuigenis, anekdote?

[*]Vermeld (G/A) Getuigenis of Anekdote.
[*] Vermeld je titel: naam Onderwerp of vermeld Bijbelvers (Boek, hoofdstuk en vers).
Vb 3. Ik wil graag Bijbelverzen toelichten/ uitleggen aan de hand van een getuigenis/ anekdote.

Verdriet | NT of Verdriet (NT/OT)

Heb je nog vragen naar aanleiding van de instructies, stel deze dan aan de moderator of beheerder. Wij helpen je graag verder.